Hør hvad vores gæster siger om deres oplevelse hos Midtown No46
Vores gæster elsker den unikke atmosfære og premium shisha.
Local Guide
"Altid en fornøjelse at komme hos Midtown og deres skønne personale der bringer god stemning! Tak for jer 🫶"
For 1 år siden
3 anmeldelser
"Dårlig service og alt for dyre priser på deres vandpiber. Vi ventede 20 min før der kom en og tog imod vores bestilling, da vi sluttede vores aften hos dem fik vi en regning hvor prisen for vandpiben var 219kr."
For 2 år siden
1 anmeldelse
"Midtown er helt klart en af de bedste vandpibecaféer i byen! Stemningen er ..."
For 9 måneder siden
5 anmeldelser
"Fantastisk stemning og de bedste shisha i København! Personalet er super venlige og hjælpsomme. Kan varmt anbefales!"
For 3 måneder siden
8 anmeldelser
"Hyggelig cafe med god atmosfære. Priserne er lidt høje, men kvaliteten er i top. Perfekt til en aften med vennerne."
For 5 måneder siden
2 anmeldelser
"God oplevelse samlet set. Shishaen var velsmagende og lokalet pænt. Dog var ventetiden lidt lang på en fredag aften."
For 6 måneder siden
Har du besøgt Midtown No46? Vi vil meget gerne høre din mening! Del din anmeldelse på Google.
Skriv Anmeldelse